برای دریافت فرم کلیک نمایید

 روش اجرايي تكميل فرم صدور دفترچه المثني بيمه شدگان شركت

 

شركت خدمات اداري شهر جهت رفاه حال كاركنان تحت پوشش خود و تعاملات صورت پذيرفته با سازمان تامين اجتماعي اقدام به دائر نمودن شعبه اقماري سازمان تامين اجتماعي در جوار شركت نموده است. از اين رو بسياري از كارهاي بيمه‌اي كاركنان تحت پوشش با سرعت و دقت بيشتري صورت مي پذيرد. يكي از خدماتي كه توسط اين شعبه انجام مي‌شود صدور دفترچه‌هاي المثني بيمه تامين اجتماعي مي‌باشد. در صورت مفقود شدن دفترچه فرد بيمه شونده و يا افراد تحت تكفلش، وي مي‌تواند با دريافت فرم درخواست صدور دفترچه المثني بيمه و تكميل آن با استفاده از روش اجرايي زير درخواست صدور مجدد دفترچه بيمه تامين اجتماعي را بنمايد:

1- بيمه شونده مي‌تواند فرم درخواست صدور دفترچه المثني را از نماينده مامور در محل خدمت خود و يا پايگاه داده هاي شركت دريافت نمايد.

2-در صورت مفقود شدن دفترچه بيمه شونده اصلي، بيمه شونده بايد مشخصات فردي و شماره بيمه هشت رقمي استخراج شده از صفحه اول دفترچه بيمه تامين اجتماعي اش را در جاي خالي هاي در نظر گرفته شده در فرم وارد نمايد.

3-در صورت مفقود شدن دفترچه هر يك از افراد تحت تكفل بيمه شونده اصلي، وي بايد نام و نام خانوادگي خود شماره بيمه هشت رقمي استخراج شده از صفحه اول دفترچه بيمه تامين اجتماعي اش را همراه با مشخصات فردي كه براي وي درخواست دفترچه المثني دارد را در جاهاي خالي در نظر گرفته شده وارد نمايد.

4-سپس با درج آدرس دقيق محل سكونت، صحت موارد مندرج در فرم را با امضاء و  برجاي گذاشتن اثر انگشت در محل در نظر گرفته شده در فرم تاييد نمايد.

5-فرد بيمه شونده بايد فرم تكميل شده را همراه با يك برگ كپي از صفحه اول شناسنامه فردي را كه براي وي درخواست صدور دفترچه المثني دارد و يك قطعه عكس 3×4 و همچنين فيش واريزي به مبلغ پنجاه و پنج هزاروپنجاه ريال (55050 ريال) در وجه سازمان تامين اجتماعي به شماره حساب400232 بانك رفاه كارگران شعبه بورس ـ قابل پرداخت در كليه شعب بانك رفاه كارگران ـ به نماينده شركت تحويل نموده و در صورت تاييد نماينده به شعبه اقماري تامين اجتماعي مستقر در شركت جهت صدور دفترچه بيمه المثني ارائه مي‌گردد.

 



تعداد مشاهده : 1811
1388/10/26